Westernbutikken.no
Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

FAQ

HER FINNER DU SVAR PÅ OFTE STILTE SPØRSMÅL TIL WESTERNBUTIKKEN:

Hvor lang er leveringstiden og hva koster frakten?
Leveringen tar normalt 1-3 arbeidsdager så lenge det ikke er noen forsinkelser med posten. Vi sender alle pakker med Posten/Bring og som Servicepakke så sant du ikke velger Express over natten. Alle pakker sendes med sporing. Fast Fraktpris: 99,- Fri frakt på ordre over 3000,-

Jeg glemte noe! Kan jeg endre min bestilling?
Hvis ordren ikke er pakket, kan du fortsatt endre den. Send oss en epost på kundeservice@westernbutikken.no eller ring oss på tlf: 960 41 777. OBS! Vi pakker ordren din så raskt som mulig, så gi oss beskjed med en gang du oppdager at du vil endre noe.

Kan jeg bytte eller returnere en vare?
Ja, du har automatisk 30 dagers ubetinget angrerett og bytterett. Se mer her på vår bytte/retur-side

Kommer en vare som er utsolgt inn på lager igjen?
Det kommer an på hvilke produkt det er. Hvis det er et produkt som inngår i vårt hoved-sortiment kommer produktet sannsynligvis inn igjen. Er det et spesielt produkt du lurer på er du velkommen til å kontakte kundeservice.

Jeg angrer min bestilling, rekker jeg å avbestille?
Hvis ordren ikke er pakket og sendt, kan du selvfølgelig avbestille den. Ring til kundeservice på tlf: 960 41 777. OBS! Vi pakker ordren din så raskt som mulig, så ring med en gang du oppdager at du vil avbestille ordren.

Hvor fyller jeg inn rabattkoden?
Har du rabattkode kan du fylle inn denne i feltet for rabattkode i handlekurven.

Spørsmål om faktura?
Det er KLARNA som håndterer faktureringen for Westernbutikken. Vennligst kontakt deres kundeservice på tlf. 21 01 89 91 eller chat med support her.

Jeg får ikke godkjent bestillingen min. Hva er galt?
Det kan være flere årsaker til at en bestilling ikke blir godkjent. Her er noen vanlige grunner:

1. Kjøper er under 18 år

2. Kunde velger faktura, og bestiller varen til en annen adresse enn den som er registrert i folkeregisteret. Dersom du ønsker varen levert til en annen adresse, må du velge kredittkort.

3. Kjøpesummen overstiger din kredittgrense - KLARNA kontrollerer dette. Om dette er tilfelle, anbefaler vi å benytte kredittkort som betalingsmetode.

4. Ubetalt faktura hos KLARNA. Betal faktura eller benytt kredittkort for å utføre handel hos oss.

5. Du har fylt inn postnummer og poststed i feil felt. Sjekk at du har skrevet postnummer i feltet for postnummer, og poststed i felt for poststed.

BETALINGER:

Hva er betalingsalternativene hos Westernbutikken?

Det er tre betalingsmuligheter på westernbutikken.no

1. Kredittkort - Visa/Mastercard

2. Klarna faktura (14 dagers betalingsfrist)

3. Delbetaling hos Klarna (delbetaling)

Les mer om betalingsmetoder her.

Er det toll på varene over 350 kr?
Nei, ingen toll tilkommer siden westernbutikken er en norsk nettbutikk.

Handler du fra Sverige eller Danmark vil norsk moms bli trukket fra i kassen. Du betaler da ditt lands moms når pakken kommer frem til deg.

HER FINNER DU SVAR PÅ SPØRSMÅL ANGÅENDE LEVERING:

Når kan jeg spore pakken min på posten.no?
Du kan spore pakken når den er blitt sendt fra oss. Vær oppmerksom på at det kan ta litt tid før sporingen oppdateres. Dette betyr ikke at pakken blir forsinket. Når pakken er blitt sendt fra oss vil du motta en mail med en sporingskode som du bruker på Posten/Bring sine sider. Der vil din ordrestatus vises, og du kan se hvor pakken din befinner seg.

Kan dere sende pakken min slik at jeg mottar den i morgen?
Ordre som kommer inn før kl 14.00 på arbeidsdager sendes alltid samme dag. Leveringstiden er 1-4 arbeidsdager, avhengig av hvor du bor i Norge. Ønsker du raskere levering velger du "Express over natten" i kassen.

HER FINNER DU SVAR PÅ SPØRSMÅL ANGÅENDE RETUR AV VARER:

Jeg vil returnere min ordre / Jeg vil returnere et produkt i min ordre. Hvordan gjør jeg det?
Send pakken og fakturaen eller en kopi av denne med Posten til:

Westernbutikken AS
Skoglivegen 9
3940 Porsgrunn

Dersom du har spørsmål kontakter du kundeservice på kundeservice@westernbutikken.no eller telefon: 960 41 777

Jeg vil gjerne bytte til en annen størrelse eller farge, hva gjør jeg?
Legg inn en ny bestilling i vår nettbutikk på produkt du ønsker å bytte til. Skriv en melding til oss i kassen om at salget gjelder bytte av vare, så sender vi deg en ferdig franksert returlapp. Denne bruker du til å sende oss vare som ikke passet i retur.

Så snart vi mottar returen vil vi kreditere kjøpet for returnert vare.

Jeg har sendt en pakke/vare i retur, når får jeg pengene tilbake eller en ny vare?
Er det retur av vare uten bytte, vil du etter ca 2-3 uker motta tilbakebetalingen. Det er KLARNA som håndterer tilbakebetalingen.

Jeg har sendt en vare eller hele ordren i retur. Må jeg betale fakturaen?
Kontakt kundeservice på kundeservice@westernbutikken.no eller telefon: 960 41 777 så kan vi eventuelt forlenge betalingstiden slik at du ikke får noen purringer. Vil du returnere hele ordren, makulerer vi fakturaen når pakken har kommet tilbake til oss og vi ser at alt er OK med produktene. Har du sent deler av ordren i retur krediterer vi fakturaen når vi får varen tilbake til oss.

FIKK DU IKKE SVAR PÅ DITT SPØRSMÅL?

Da kan du selvsagt kontakte vår kundeservice på mail eller telefon. Vi hjelper gjerne med alle dine spørsmål! E-mail: kundeservice@westernbutikken.no eller Telefon: 960 41 777

Trykk Enter for å søke eller Esc for å lukke